Promocje
 Thule Motion XT Sport czarny
Thule Motion XT Sport czarny
2 270,00 zł 1 890,00 zł
szt.
THULE 922 EuroWay G2  PROMOCJA  szybka wysyłka
THULE 922 EuroWay G2 PROMOCJA szybka wysyłka
1 990,00 zł 1 900,00 zł
szt.
Thule VeloCompact 926
Thule VeloCompact 926
2 584,00 zł 2 460,00 zł
szt.
Thule UpRide 599 bagażnik na rower
Thule UpRide 599 bagażnik na rower
845,00 zł 785,00 zł
szt.
ECO alubase bagażnik aluminiowy na relingi
ECO alubase bagażnik aluminiowy na relingi
259,00 zł 219,00 zł
szt.
Mont Blanc RoofSprint lewy
Mont Blanc RoofSprint lewy
550,00 zł 449,00 zł
Thule 598 ProRide Black czarny WYSYŁKA GRATIS
Thule 598 ProRide Black czarny WYSYŁKA GRATIS
609,00 zł 539,00 zł
szt.
Thule Motion XT XL  black
Thule Motion XT XL black
2 970,00 zł 2 390,00 zł
szt.
Inter Pack Traxer 6.2 antracyt
Inter Pack Traxer 6.2 antracyt
1 349,00 zł 1 190,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Aby odstąpić od umowy należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać je wraz ze zwracanym towarem na adres:  Gemini ul. Balicka 117, 30-149 Kraków.

  OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Zwracaną rzecz należy zwrócić nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bagaznikiboxy@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Balicka 117, 30-149 Kraków

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Balicka 117, 30-149 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl