Promocje
Thule Touring L antracyt PROMOCJA ZIMA 2021
Thule Touring L antracyt PROMOCJA ZIMA 2021
1 880,00 zł 1 600,00 zł
szt.
 Thule Motion XT Sport czarny
Thule Motion XT Sport czarny
2 270,00 zł 1 949,00 zł
szt.
 Thule Motion XT L czarny
Thule Motion XT L czarny
2 820,00 zł 2 399,00 zł
szt.
Thule Motion XT XL  black
Thule Motion XT XL black
2 970,00 zł 2 449,00 zł
szt.
Thule Motion XT XL tytan
Thule Motion XT XL tytan
2 970,00 zł 2 449,00 zł
szt.
Thule Motion XT Alpine czarny
Thule Motion XT Alpine czarny
3 860,00 zł 3 250,00 zł
szt.
Inter Pack Zenith 6.6 czarny metalik
Inter Pack Zenith 6.6 czarny metalik
2 490,00 zł 1 990,00 zł
szt.
  Inter Pack Traxer 6.6 antracyt
Inter Pack Traxer 6.6 antracyt
1 690,00 zł 1 499,00 zł
szt.
 Inter Pack Traxer 6.6 czarny metalik
Inter Pack Traxer 6.6 czarny metalik
1 940,00 zł 1 750,00 zł
szt.
Thule 598 ProRide PROMCJA One-Key WYSYŁKA GRATIS
Thule 598 ProRide PROMCJA One-Key WYSYŁKA GRATIS
549,00 zł 459,00 zł
szt.
Thule FreeRide 532  PROMCJA One-Key
Thule FreeRide 532 PROMCJA One-Key
299,00 zł 259,00 zł
szt.
Thule 598 ProRide Black czarny WYSYŁKA GRATIS
Thule 598 ProRide Black czarny WYSYŁKA GRATIS
629,00 zł 570,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Aby odstąpić od umowy należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać je wraz ze zwracanym towarem na adres:  Gemini ul. Balicka 117, 30-149 Kraków.

  OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Zwracaną rzecz należy zwrócić nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bagaznikiboxy@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Balicka 117, 30-149 Kraków

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Balicka 117, 30-149 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl